zondag 21 maart 2010

Virtueel zelfmoord plegen

Een berichtje wat ik zojuist lees in de nieuwsbrief van NBD/Biblion 'Meer met Media' wil ik jullie toch niet onthouden. Al vraag ik me even af of ik dit aan het begin van de cursus 23dingen moet vermelden :-)

Iedereen die genoeg heeft van al dat getwitter en gedoe op sociale netwerken kan er nu in een keer van af via de Web 2.0 Suicide Machine. Hiermee kun je jezelf in een keer ontdoen van al die 'energie vretende' internetvrienden en relaties op Facebook, Twitter, Myspace en Linkedin. Een filmpje laat zien hoe dit radicale ontvrienden in zijn werk gaat, je ziet je e-vrienden een voor een verdwijnen. Op de site staat ook een overzicht van alle e-zelfmoordenaars die je voorgingen, met hun eventuele afscheidswoorden. En.... net als in het echte leven, is het onherroepelijk. Zie ook onderstaande video van de NOS.






1 opmerking:

Unknown zei

Haha, die had je beter aan het eind kunnen brengen ja, voor de mensen die concluderen dat het aan niet is besteed (maar hee: laten we er eerst maar eens vanuit gaan dat die mensen er niet zullen zijn :-) )