maandag 29 maart 2010

Twitterfeed werkt niet altijd

In één van mijn vorige posts schreef ik over Twitterfeed. Een handig online programmaatje om rss feeds door te sturen naar een Twitteraccount. Hier en daar las ik al dat het niet altijd werkt. En ja hoor. Verdorie dat is nou ook bij mij het geval. Twitterfeed stuurt namelijk de rss feeds van mijn eigen blog niet door naar mijn Twitter.



Even op Google gezocht en daar komen ze met de oplossing om de rss feeds eerst in Feedburner om te zetten. De nieuwe rss feed die dan ontstaat weer plaatsen in Twitterfeed. Ik ben benieuwd. Dit berichtje is dan ook een test :-)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Het is sowieso wel goed om feedburner te gebruiken als je werkt met volledige rss-feeds. Dat laatste is aan te raden voor al die mensen die niet willen of kunnen doorklikken naar een website (op mobiele apparaten bijvoorbeeld). De beperking is dan dat je geen 'verkeer meer genereert' naar je website.

Feedburner houdt uitgebreid hoe vaak feeds worden gelezen, en of er op wordt doorgeklikt etc. Een aanvulling op je reguliere webstatistieken dus.

Bartwatching zei

ja dat zag ik inderdaad (in een snelle blik). Ik kende feedburner eigenlijk niet maar ik ga het wel eens beter bestuderen.