woensdag 3 maart 2010

Eerste blog

Ik zag dat ik in oktober 2007 al een bloggeraccount had aangemaakt :-) maar er nooit wat mee gedaan. Ik heb ook niet echt de illusie dat ik een actief blogger wordt. Want wat heb ik nu te melden? Alhoewel niet tebescheiden ;-) wellicht ga ik mijn reisverhalen bloggen,al leest het dievengilde misschien ook wel mee.

Zakelijk zouden we blogs natuurlijk kunnen integreren op de site van centre Ceramique en gaan bloggen over mediawijsheid, literatuur en actualiteiten etc. Een voorbeeld hiervan vind je op de nieuwe site van Bibliotheek Midden-Brabant (http://www.bibliotheekmb.nl/)

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Bart!

De naam en het gezicht dat ik al kende in het gezelschap. Dat is toch altijd leuk, herkenning!

Ik ben benieuwd naar al je bevindingen. Of ik je fanatiek kan krijgen om te bloggen weet ik niet maar je hebt natuurlijk wel degelijk iets te vertellen. Ik bezocht jullie bibliotheek bijvoorbeeld een keer met de collega's maar weet niets van de ontwikkelingen op dit moment. Alles wat jij met ons deelt op dat gebied kan leerzaam zijn. (en je persoonlijke verhalen gewoon leuk).

Hoe dan ook: ik hoop dat je plezier zult hebben van de cursus. Als ik je kan ondersteunen weet je me wel te vinden!

Succes.

Anoniem zei

Hoi Bart, Ik heb eens even gesnuffeld op je pagina en homepage.
Jij bent inderdaad een bezig baasje!
Ik kom zo nog eens iets te weten van je! Leuk.

suc6 met 23 dingen! Marjon

Bartwatching zei

Hoi,

Leuk dat jullie mijn eerste blog gelezen heb. Ja het is enerzijds een klein wereldje en anderzijds weet je lang niet alles van elkaar (zelfs niet als je in dezelfde organisatie met elkaar werkt). Edwin ik lees in ieder geval graag je tweets op twitter (http://twitter.com/zbdigitaal), daar zitten altijd goede tips bij!

gr.

Bart

Anoniem zei

Hey Bart,

Ik kan je blog ook al op hyves lezen zie ik.
Bibliotheek Midden Brabant heeft een hele mooie en duidelijke website, idee ..... :)!

Groetjes,Marjon

Bartwatching zei

Hoi Marjon,

Is heel gemakkelijk in stellen. Een kwestie van je rss feed van je blog invoeren op je hyves site (bij het rubriekje blogs).