maandag 29 maart 2010

Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen?!

Ik ben al jarenlang geabonneerd op Time Magazine. Vind ik vandaag, zoals dat zo mooi heet, een special edition op de deurmat. 2010 is nauwelijk begonnen en ze hebben al de persoon van het jaar uitgeroepen. ITS ME!

De inleiding wil ik jullie niet onthouden:

Person of the Year 2010 Bart Linssen. Wonderboy from Hoensbroek. World traveller, explorer, bourgondic cycler and information broker lead the peacefull revolution against Google. Surfing the internet he battled 23 Things. Boldly where no man has gone before.

Tsja daar word je wel even stil van. Teveel eer voor zo'n persoontje als ik. Klik hier voor het hele artikel ;-)

4 opmerkingen:

di2lib zei

LOL Bart!
Moet ik ook eens proberen

Bartwatching zei

Dan wordt jij Person of the Year 2011 want die van 2010 is al vergeven :-)

Anoniem zei

haha, jij bent aan # 8 begonnen zie ik!
Ga ik nu ook aan beginnen eens kijken wat ik hiermee ga doen!

Groetjes,
Marjon

Unknown zei

:-)