vrijdag 13 augustus 2010

Wisestamp: een handig promotiemiddel voor web 2.0 toepassingen

Ik heb ondertussen al veel geschreven over web 2.0 toepassingen voor mezelf en voor Centre Céramique. Regelmatig vermelde ik ook dat je aan promotie moet doen. Tenslotte is het belangrijk om mensen te laten weten dat je blogt, twittert, hyved, facebooked of dat je je foto's op Flickr plaatst. Een makkelijke manier om dit te doen is in je digitale handtekening van je e-mail. Dit kan tegenwoordig heel makkelijk met bijvoorbeeld Wisestamp. Zie ook het filmpje hieronder.



Ik kan me dus voorstellen dat alle medewerkers van Centre Céramique straks in hun digitale handtekening ook de icoontjes geplaatst hebben van de web 2.0 toepassingen die we gaan gebruiken. En we mailen wat af met z'n allen :-) Zie voor een voorbeeld mijn eigen digitale handtekening hieronder.

Geen opmerkingen: